Mit tegyek, ha elfelejtettem a biztosítási díjat időben kifizetni?
Ha a biztosítási díjat nem időben fizettük be, érdemes minél előbb kapcsolatba lépni a Groupama ügyfélszolgálatával. Az ügyfélszolgálat tájékoztatást ad a további teendőkről, és lehetőséget nyújt a díjfizetés pótlására, hogy elkerüljük a biztosítási fedezet megszűnését.
Az oldalon megjelent írás kifejezetten informáló jellegű és kizárólag a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. mint a szerzőknek a véleményét jeleníti meg. A szerzők ezen véleményüket az előzetes szakmai tájékozódásuk és az akkor elérhető legrészletesebb információk alapján fogalmazták meg és jelenítik meg a közzétett írásban, ennek ellenére a szöveg tartalmazhat az olvasás napján már elavult és/vagy már nem a valóságnak mindenben megfelelő adatokat. Ennek megfelelően a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. a tévedés jogát teljes mértékben fenntartják, a fenti megfogalmazás semmilyen módon és formában nem tekinthető a tények egyértelmű megjelenítésének. Kérjük a döntése meghozatala előtt feltétlenül tájékozódjon és kérjen szakmai segítséget.