KH eBank belépés – Problémamentes netbankolás lépésről lépésre

2025.07.12. Szerző: Martinek András Utoljára módosítva: 2025. július 12. 11:17

Részletes, lépésről lépésre útmutató a K&H eBank belépéshez. Megismerheted a sikeres bejelentkezés feltételeit, a webes felület használatát, a mobilbank kapcsolatát, a leggyakoribb hibák megoldásait, és hasznos biztonsági tippeket kaphatsz a problémamentes netbankoláshoz.

KH eBank belépés – Problémamentes netbankolás lépésről lépésre

Gondolom te is a gyors, kényelmes és biztonságos pénzügyeid intézése miatt olvasod most ezt a cikket. A modern világban a bankfiókba rohangálás helyett sokkal egyszerűbb online intézni a legtöbb dolgot, legyen szó egy gyors átutalásról, a számlaegyenleg ellenőrzéséről, vagy éppen egy befektetés elindításáról. A K&H Bank is pont ezért kínálja az eBank szolgáltatását, ami a netbanki felületüket jelenti.

De mi van akkor, ha még új vagy a K&H eBank világában? Vagy esetleg régóta használod, de néha elakadsz a belépésnél? Ne aggódj, pont erről szól ez a cikk! Végigvezetlek a K&H eBank belépés folyamatán lépésről lépésre, elmondom, mire figyelj, és persze kitérünk a leggyakoribb problémákra is, amikkel találkozhatsz. Célunk, hogy a KH eBank használata ne okozzon fejtörést, hanem valóban problémamentes legyen számodra a netbankolás.

Szóval, ha készen állsz arra, hogy profi szintre emeld a KH eBank használatát, tarts velem!

K&H okos kényelmi plusz számlacsomag - online

Most akár 40 000 Ft jóváírással!*

Promóció

Ellenőrizd az alapvető igénylési feltételeket!

Érdekel
Vissza

* Az alapvető feltételek teljesítése nem jelent ajánlati kötöttséget a pénzintézet részére, a hitelkérelem elbírálásához egyéb speciális feltételek lehetnek szükségesek.

Számlavezetési díj 0 Ft
Választható kártya Mastercard
Információ
Bezár
Összegzés
K&H

K&H okos kényelmi plusz számlacsomag - online

Számlavezetési díj: 0 Ft

Választható kártya: Mastercard

Igénylési feltételek
Életkor:18 év
Hitel részletei

Részletek és kondíciók

Hirdetmény:Aktuális hirdetmény
EBKM:0.01 %
Havi számlavezetési díj:0 Ft
Számlanyitási díj:0 Ft
Internet- és mobilbank díja:0 Ft
Bankkártya kibocsátási díj:0 Ft
Elektronikus számlakivonat díja:0 Ft
Bankkártyás vásárlás díja:0
Beszedési megbízás díja:164Ft, + 0.45%, de max. 20000Ft
Elektronikus átutalás díja (bankon kívül):0.88%, min. 106Ft, max. 7235Ft (+ 0.45%, de max. 20000Ft)
Rendszeres átutalás díja (bankon kívül):83Ft, + 0.45%, de max. 20000Ft
Készpénzfelvétel saját ATM-ből:683Ft, 0.68%, + 0.9%
Készpénzfelvétel idegen ATM-ből:1025Ft, 0.52%, + 0.9%
Készpénzfelvétel külföldi ATM-ből (EGT tagállamban):1025Ft, 0.52%, + 0.9%
Bankkártya neve:K&H Mastercard érintőkártya
Főkártya első éves díja:0 Ft
Főkártya éves díja a második évtől:9058 Ft

Számítás részletei (első év):

Számítás részletei (második év):

Jogi információk

Mi az a K&H eBank és miért használd?

A K&H eBank a K&H Bank online banki platformja, ami webböngészőn keresztül érhető el, általában egy számítógépről vagy tabletről. Ez a bank digitális központja, ahol a legtöbb pénzügyi tranzakciódat és ügyedet elintézheted anélkül, hogy be kellene fáradnod egy bankfiókba vagy telefonálnod kellene az ügyfélszolgálatra. Gondolj rá úgy, mint a saját virtuális bankfiókodra, ami 0-24 órában nyitva van.

A netbankolás előnyei

Miért éri meg használnod a KH eBankot?

  • Kényelem és rugalmasság: Bárhonnan és bármikor intézheted pénzügyeidet, ahol van internetkapcsolat. Nem kell alkalmazkodnod a bankfiókok nyitvatartási idejéhez.
  • Gyorsaság: Az átutalások, számlák kifizetése pillanatok alatt megtörténik a rendszeren belül, és a legtöbb más művelet is gyorsabb, mint személyesen vagy telefonon keresztül.
  • Teljeskörű áttekintés: Könnyedén hozzáférhetsz számlainformációidhoz, tranzakciós előzményeidhez, szerződéseidhez. Mindent egy helyen láthatsz.
  • Költséghatékonyság: Sok banki művelet olcsóbb, ha online végzed el, mint ha bankfiókban vagy telefonon keresztül intéznéd.
  • Széleskörű funkcionalitás: Nem csak átutalni tudsz. Kezelheted a bankkártyáidat, beállíthatod a limiteket, módosíthatod az állandó megbízásokat, lekérdezhetsz hitelajánlatokat, kezelheted befektetéseidet és még sok minden mást is.
  • Biztonság: Megfelelő óvintézkedések mellett a netbankolás rendkívül biztonságos.

Láthatod, rengeteg érv szól amellett, hogy aktívan használd a KH eBankot. De mindez a problémamentes belépéssel kezdődik!

Felkészülés a KH eBank belépésre: Előfeltételek

Mielőtt nekivágnál a KH eBankba való bejelentkezésnek, győződj meg róla, hogy minden szükséges dolog a rendelkezésedre áll. Nem bonyolult, de néhány alapvető elem kelleni fog:

  • Érvényes K&H bankszámla: Nyilvánvaló, de fontos kiemelni. Csak meglévő K&H számlával tudod használni az eBankot.
  • Banki szerződés a netbank szolgáltatásra: Amikor szerződést kötöttél a bankkal, valószínűleg aláírtad a K&H eBank szolgáltatásra vonatkozó részt is. Ha nem vagy biztos benne, vagy később szeretnél hozzáférést, keresd fel a bankot.
  • Ügyfélazonosító vagy Alias: Ezt az azonosítót a bank adta neked a szerződéskötéskor. Általában egy számsor. Ha beállítottál egy egyedi Alias nevet az eBank felületen, akkor azt is használhatod az azonosító helyett. Ezt az információt a szerződéses dokumentumaidon találod meg, vagy a bank tud neked segíteni, ha elvesztetted.
  • Jelszó: Ezt a jelszót te állítottad be az első bejelentkezéskor vagy a szerződéskötés utáni aktiválás során. Fontos, hogy biztonságos és csak általad ismert legyen.
  • Második azonosítási faktor eszköze: A modern és biztonságos netbankoláshoz elengedhetetlen a kétfaktoros hitelesítés (PSD2 szabályozás is előírja). Ez a K&H esetében leggyakrabban a K&H mobilbank alkalmazáson keresztül történő push üzenetes megerősítés, vagy SMS-ben érkező kód. Győződj meg róla, hogy a mobiltelefonod kéznél van, amin a mobilbank app van, vagy amire az SMS kód érkezhet.
  • Stabil internetkapcsolat és modern webböngésző: Ahhoz, hogy az oldal gyorsan betöltsön és megfelelően működjön, szükséged lesz egy megbízható internetkapcsolatra és egy naprakész böngészőre (pl. Chrome, Firefox, Edge, Safari).

Ha ezek mind rendben vannak, készen állsz a belépésre!

KH eBank belépés számítógépről: A Részletes Lépések

Most jöjjön a lényeg: hogyan jutsz be a KH eBank felületére? Kövesd ezeket a lépéseket:

1. Keresd fel a hivatalos oldalt

Nyisd meg a webböngésződet, és írd be a K&H Bank hivatalos weboldalának címét. Nagyon fontos, hogy mindig a hivatalos oldalt használd! A KH eBank belépési felülete általában a bank weboldalának tetején, jól látható helyen található („eBank belépés” vagy hasonló gomb formájában).

Biztonsági tipp: Mielőtt bármilyen adatot megadnál, ellenőrizd a böngésző címsorát! A címnek pontosan a K&H hivatalos weboldalának URL-jét kell mutatnia, és a címsor elején látnod kell egy kis lakat ikont. Ez jelzi, hogy a kapcsolat biztonságos (HTTPS). Soha ne lépj be gyanús, vagy ismeretlen webcímre kattintva, és ne adj meg banki adatokat, ha nincs ott a lakat ikon!

2. Add meg az azonosítódat

A belépési felületen az első mezőbe az Ügyfélazonosítódat vagy az általad beállított Alias nevedet kell megadnod. Ügyelj a nagy- és kisbetűkre, ha Alias nevet használsz. Ha az Ügyfélazonosítót adod meg, az általában csak számokból áll.

3. Add meg a jelszavadat

A második mezőbe írd be a KH eBankhoz tartozó jelszavadat. A jelszó begépelésekor a biztonság kedvéért általában pontok vagy csillagok jelennek meg a karakterek helyett.

Tipp: Soha ne mentsd el a jelszavadat a böngészőben, különösen ha nyilvános vagy osztott számítógépet használsz!

4. Erősítsd meg a belépést (Második Faktor)

Miután megadtad az azonosítót és a jelszót, a rendszer kérni fogja a második azonosítási lépést. Ez lehet:

  • Push üzenet a K&H mobilbank applikációban: Ha telepítve van a K&H mobilbank app a telefonodon és aktiváltad a push értesítéseket, akkor a telefonodra érkezik egy értesítés. Nyisd meg az értesítést vagy az appot, és hagyd jóvá a belépést. Ez a legkényelmesebb és leggyorsabb módja a megerősítésnek.
  • SMS-ben kapott kód: Ha nem a mobilbank appot használod a megerősítésre, vagy úgy állítottad be, a bank SMS-ben küld egy egyszer használatos kódot a regisztrált telefonszámodra. Ezt a kódot kell beírnod a netbank belépési felületén megjelenő mezőbe.

Várd meg a kódot vagy a push üzenetet, és add meg/hagyd jóvá időben. Ha túl sokáig vársz, vagy többször rosszul adod meg, a rendszer biztonsági okokból blokkolhatja a hozzáférésedet.

Sikeres belépés után

Ha sikeresen megadtad a második faktort is, a rendszer beléptet a KH eBank felületére. Itt láthatod az összefoglalódat, a számlaegyenlegeidet, és hozzáférhetsz a különböző menüpontokhoz a műveletek elvégzéséhez.

Mi a különbség a K&H eBank és a K&H mobilbank között?

Sokszor felmerül a kérdés, hogy mi a különbség a két szolgáltatás között, hiszen mindkettő online pénzügyek intézésére szolgál. A lényeg a platformban rejlik:

  • K&H eBank: Ez a bank webes felülete, amit főként számítógépen keresztül használsz böngészőből. Általában itt érhetők el a legmélyebb, legösszetettebb funkciók, részletesebb lekérdezések, dokumentumok.
  • K&H mobilbank: Ez egy mobiltelefonra vagy tabletre telepíthető alkalmazás. Kifejezetten érintőképernyőre és mobil használatra optimalizált. Ideális gyors műveletekhez, mint például átutalás, egyenleg ellenőrzés, vagy a QR kódos fizetés.

Bár különálló platformok, szorosan összefüggnek, főleg a belépés és a tranzakciók jóváhagyása tekintetében.

Mobilbank a belépés megerősítésére

Ahogy az előző pontban említettem, a K&H mobilbank alkalmazás kulcsszerepet játszhat a KH eBank (webes) belépésénél is. Ha telepítve van, és be van állítva az applikáción belüli jóváhagyás, a webes belépés 4. lépése a mobilbank appon keresztül történik. Ez egy nagyon biztonságos és kényelmes módja a hitelesítésnek, mivel a megerősítés egy olyan eszközön történik, ami fizikailag nálad van (a telefonod).

Gyakori problémák a KH eBank belépés során és megoldásaik

Még a tapasztalt netbank felhasználókkal is előfordulhat, hogy valamiért nem tudnak belépni. Nézzük meg a leggyakoribb problémákat és azok lehetséges megoldásait.

Elfelejtett azonosító vagy jelszó

Ez az egyik leggyakoribb ok. Ha nem jut eszedbe az azonosítód (Ügyfélazonosító vagy Alias) vagy a jelszavad, ne próbálkozz találomra túl sokszor, mert az a fiók zárolásához vezethet.

  • Megoldás: A K&H eBank belépési oldalán általában van egy „Elfelejtett jelszó” vagy „Problémás belépés” link. Kattints erre! A bank rendszere végigvezet a jelszó (és esetleg az azonosító) visszaállításának vagy újra beállításának folyamatán. Ehhez általában szükséged lesz néhány azonosító adatra, amit a bankkal kötött szerződésed tartalmaz. Lehet, hogy a bank felhívása vagy egy bankfiók felkeresése is szükséges lesz a teljes azonosításhoz.

Hibás adatok többszöri megadása – Fiók zárolása

Ha túl sokszor adod meg helytelenül az azonosítót, a jelszót vagy a második faktor kódját/jóváhagyását, a rendszer biztonsági okokból automatikusan zárolja a KH eBank hozzáférésedet. Ezzel próbálják megakadályozni az illetéktelen hozzáférést.

  • Megoldás: Zárolt fiókot te magad nem tudsz feloldani. Fel kell venned a kapcsolatot a K&H Bank ügyfélszolgálatával telefonon, vagy személyesen be kell menned egy bankfiókba. Az azonosításod után a bank munkatársa fel tudja oldani a zárolást, és segíthet az esetlegesen szükséges jelszó-újraállításban.

Technikai problémák (böngésző, internetkapcsolat)

Néha nem a te adataiddal van a gond, hanem a technikai környezettel.

  • Megoldás:
    • Ellenőrizd az internetkapcsolatot: Győződj meg róla, hogy stabil internetkapcsolattal rendelkezel. Próbálj meg betölteni egy másik weboldalt.
    • Frissítsd a böngészőt: Használj modern, naprakész böngészőt. Egy elavult böngésző okozhat megjelenítési vagy működési hibákat.
    • Töröld a böngésző gyorsítótárát és sütijeit: Néha a tárolt adatok zavarhatják a belépési folyamatot. Keress rá a böngésződ súgójában, hogyan törölheted a cache-t és a cookie-kat.
    • Próbálj másik böngészőt: Ha az egyik böngészővel nem megy, próbáld meg egy másikkal (pl. ha Chrome-ot használsz, próbáld meg Firefoxszal vagy Edge-dzsel).
    • Tiltsd le a böngésző kiegészítőket: Bizonyos böngésző kiegészítők (pl. reklámblokkolók, biztonsági bővítmények) zavarhatják a banki oldalak működését. Próbáld meg ideiglenesen kikapcsolni őket.

Biztonsági figyelmeztetések a böngészőben

Ha a böngésződ figyelmeztetést jelenít meg a weboldal biztonságával (pl. tanúsítvánnyal) kapcsolatban, az komoly jelzés lehet.

  • Megoldás: NE lépj be az oldalra, és NE add meg az adataidat! Ez lehet egy adathalász (phishing) kísérlet jele, ahol bűnözők próbálják megszerezni a belépési adataidat egy hamis banki oldallal. Zárd be az oldalt, és manuálisan írd be a K&H Bank hivatalos címét a böngészőbe, vagy használd a bank hivatalos mobilbank appját. Ha a hiba továbbra is fennáll a hivatalos címnél is, vedd fel azonnal a kapcsolatot a K&H Bankkal telefonon!

Nem érkezik meg a megerősítő kód

Ha SMS-ben várod a kódot, de nem jön meg, vagy nem kapsz push értesítést a mobilbank appba.

  • Megoldás:
    • SMS esetén: Ellenőrizd a telefonod térerőjét, hogy van-e hálózati kapcsolatod. Nézd meg, nincs-e megtelve az SMS postaládád. Lehet, hogy csak egy kis késéssel érkezik meg. Ha továbbra sem jön, vedd fel a kapcsolatot a bankkal, ellenőrizniük kell, hogy a regisztrált telefonszámod helyes-e a rendszerükben, és hogy az SMS küldés működik-e.
    • Mobilbank push esetén: Győződj meg róla, hogy a K&H mobilbank app telepítve van és aktív. Ellenőrizd a telefonod beállításait, hogy engedélyezve vannak-e a push értesítések a K&H mobilbank számára. Nyisd meg manuálisan az appot, hátha ott megjelenik a jóváhagyási kérés. Ha nem, lehet, hogy az applikációval vagy a telefonnal van valami probléma.

A legtöbb problémára van megoldás, de ha bizonytalan vagy, vagy biztonsági aggályaid merülnek fel, mindig jobb felvenni a kapcsolatot a K&H Bank ügyfélszolgálatával, mielőtt kárt okoznál magadnak.

Biztonságos netbankolás: Tippek a KH eBank használatához

A KH eBank biztonságos platform, de a te szereped is létfontosságú a pénzügyeid védelmében. Íme néhány alapvető biztonsági tipp:

  • Használj erős, egyedi jelszót: Ne használd ugyanazt a jelszót több online szolgáltatáshoz! A jelszó legyen hosszú, tartalmazzon nagy- és kisbetűket, számokat és speciális karaktereket. Ne tárold leírva könnyen hozzáférhető helyen.
  • Mindig használd a kétfaktoros hitelesítést: Ez a plusz biztonsági lépcső (SMS kód vagy mobilbank app jóváhagyás) jelentősen megnehezíti a bűnözők dolgát, még ha meg is szerzik a jelszavadat.
  • Ellenőrizd a weboldal címét és a lakat ikont: Mint már említettem, mindig győződj meg róla, hogy a hivatalos K&H oldalon jársz, és látod a biztonságos kapcsolatot jelző lakat ikont.
  • Légy gyanakvó az emailben érkező linkekkel: A bank soha nem küld emailben olyan linket, amire kattintva be kellene jelentkezned a netbankba, vagy érzékeny adataidat kellene megadnod. Ezek szinte mindig adathalász kísérletek.
  • Ne netbankolj nyilvános Wi-Fi hálózaton: A nyílt, publikus Wi-Fi hálózatok kevésbé biztonságosak, könnyebben lehallgathatók. Használd inkább a saját otthoni, jelszóval védett hálózatodat vagy a mobilinternetedet a banki ügyintézéshez.
  • Telepíts vírusirtót és frissítsd a szoftvereidet: Gondoskodj róla, hogy számítógéped vagy telefonod védett legyen a vírusok és más kártevők ellen. Tartsd naprakészen az operációs rendszert és a böngésződet is.
  • Rendszeresen ellenőrizd a számlatörténeted: Nézd át rendszeresen a tranzakciókat a KH eBankban, hogy észrevedd az esetleges illetéktelen műveleteket.
  • Mindig lépj ki a netbankból: Amikor végeztél az ügyintézéssel, használd a „Kilépés” gombot. Ne csak bezárd az ablakot!

Mit tudsz csinálni a KH eBankban? (Röviden)

Miután sikeresen beléptél, rengeteg lehetőség áll előtted. Íme csak néhány példa:

  • Átutalás indítása forintban és valutában, belföldre és külföldre.
  • Állandó átutalási megbízások és csoportos beszedési felhatalmazások beállítása, módosítása, törlése.
  • Számlaegyenleg és számlatörténet lekérdezése.
  • Bankkártyák kezelése (limitmódosítás, aktiválás, tiltás, pin kód lekérés/módosítás).
  • Befektetési termékek (pl. értékpapírok, befektetési alapok) kezelése, vásárlás/eladás.
  • Banki dokumentumok (pl. számlakivonatok, igazolások) letöltése.
  • Hitelajánlatok megtekintése, igénylés indítása.
  • Kontakt adatok módosítása.

Mint láthatod, a KH eBank szinte minden banki igényedet lefedi.

Hol kérhetsz segítséget?

Ha a fenti tippek ellenére is elakadsz a KH eBank belépésnél vagy bármilyen más probléma merül fel, ne habozz segítséget kérni. A K&H Bank több csatornán is elérhető:

  • K&H Ügyfélszolgálat (TeleBank): Telefonon gyorsan segítséget kaphatsz a belépési problémákhoz és sok más kérdésben is. A telefonszámot megtalálod a K&H Bank hivatalos weboldalán.
  • K&H Bankfiók: Személyesen is bemehetsz bármelyik K&H bankfiókba, ahol a bank munkatársai segíteni fognak.
  • K&H weboldal: A bank hivatalos weboldalán is találhatsz GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) szekciót, súgó anyagokat és kapcsolatfelvételi lehetőségeket.

Összefoglaló és végső tanács

A K&H eBank egy rendkívül hasznos eszköz a mindennapi pénzügyeid kezelésére. A belépés folyamata egyszerű, ha tudod, mire figyelj: a hivatalos oldalt használd, tartsd kéznél az azonosítódat, jelszavadat és a második azonosítási faktorhoz szükséges eszközt (telefont). Legyél éber a biztonsági kockázatokra, és használd ki a netbank által nyújtott kényelmet és lehetőségeket.

Végső tanács: Mindig, ismétlem, *mindig* ellenőrizd, hogy a böngésződben a K&H Bank hivatalos webcíme szerepel, és látod a lakat ikont, mielőtt belépési adatokat adnál meg. Ez az egyik legegyszerűbb, mégis leghatékonyabb módja annak, hogy megvédd magad az online csalásoktól.

Remélem, ez a részletes útmutató segített neked abban, hogy magabiztosan használd a KH eBankot, és a netbankolás valóban problémamentessé váljon számodra! Sikeres ügyintézést!

Az oldalon megjelent írás kifejezetten informáló jellegű és kizárólag a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. mint a szerzőknek a véleményét jeleníti meg. A szerzők ezen véleményüket az előzetes szakmai tájékozódásuk és az akkor elérhető legrészletesebb információk alapján fogalmazták meg és jelenítik meg a közzétett írásban, ennek ellenére a szöveg tartalmazhat az olvasás napján már elavult és/vagy már nem a valóságnak mindenben megfelelő adatokat. Ennek megfelelően a Banknavigátor Kft. és a Financial Consulting Zrt. a tévedés jogát teljes mértékben fenntartják, a fenti megfogalmazás semmilyen módon és formában nem tekinthető a tények egyértelmű megjelenítésének. Kérjük a döntése meghozatala előtt feltétlenül tájékozódjon és kérjen szakmai segítséget.

Provident ujProvident ujHirdetés

Ajánlott hitelek

Super Plus Személyi Kölcsön

THM: 10,6%

Futamidő: 12 - 84 hó

Hitelösszeg: 8.000.000 - 10.000.000 Ft

Promóció

CIB Előrelépő Személyi Kölcsön

THM: 10,39% - 11,73%

Futamidő: 12 - 96 hó

Hitelösszeg: 300.000 - 15.000.000 Ft

Promóció

eHitel Expressz

THM: 12,87%

Futamidő: 6 hó

Hitelösszeg: 450.000 Ft

Promóció

Legfrissebb pénzügyi cikkek

Érdekes és fontos hírek a pénzügyek világából.

2025-07-12

Módosították az Otthon Start programot – fontos változások a lakáshitelt tervezőknek

A szeptemberben induló Otthon Start Program, amely fix 3 százalékos kamatú, kedvezményes hitelt biztosít az első lakásvásárlóknak, a közelmúltban fontos...

Tovább olvasom
2025-07-12

KH eBank belépés – Problémamentes netbankolás lépésről lépésre

Részletes, lépésről lépésre útmutató a K&H eBank belépéshez. Megismerheted a sikeres bejelentkezés feltételeit, a webes felület használatát, a mobilbank kapcsolatát,...

Tovább olvasom
2025-07-12

Mitől sikeres egy vállalkozás?

A sikeres vállalkozás titka a piacismeret, az ügyfélközpontúság, a pénzügyi stabilitás, az innováció, valamint a hatékony vezetés és csapatmunka.

Tovább olvasom
2025-07-11

Így működik az Otthon Start hitel

Az Otthon Start hitel egy 2025 szeptemberétől elérhető, államilag támogatott lakáshitel, amelyet első lakást vásárlók vehetnek igénybe. A hitel kamata...

Tovább olvasom
2025-07-11

A legjobb devizaváltási lehetőségek utazóknak és online vásárlóknak

Akár külföldi utazásra készülsz, akár rendszeresen vásárolsz nemzetközi webshopokból, a devizaváltás költségei és lehetőségei komolyan befolyásolják a kiadásaidat. Cikkünk bemutatja...

Tovább olvasom
2025-07-11

10 tipp az Otthon Start programmal kapcsolatban – Útmutató első lakásvásárlóknak

Az Otthon Start program 2025 szeptemberében indul, és első lakásvásárlók számára kínál fix 3%-os kamatozású lakáshitelt, akár 50 millió forintig....

Tovább olvasom
2025-07-10

Költségcsökkentési lehetőségek vállalkozóknak infláció idején

Az inflációs környezet komoly kihívás elé állítja a vállalkozásokat: miközben a költségek gyorsan nőnek, a vásárlóerő gyakran csökken. A cikk...

Tovább olvasom
2025-07-10

Kötelező lesz a digitális ügyfélazonosítás? Mit jelent ez neked?

2025-től a digitális ügyfélazonosítás több szektorban is kötelezővé válhat, különösen pénzügyi szolgáltatások esetén. A cikk elmagyarázza, mit jelent ez a...

Tovább olvasom
Provident ujProvident ujHirdetés

További hírek a hirnavigator.hu támogatásával