2024.11.26.
Haladéktalanul jelentsük be a kárt az ügyfélszolgálaton vagy a szerződésben meghatározott módon. Gyűjtsük össze a szükséges dokumentumokat, amelyek igazolják a kárt. Működjünk együtt a biztosítóval a kárrendezési eljárás során.
Tovább olvasom
2024.11.26.
A szükséges dokumentumok a választott biztosítástól függően változhatnak, de általában az alábbiakra lehet szükség: Személyazonosító igazolvány Lakcímbejelentő Bankszámlaszám Egészségügyi kérdőív (bizonyos biztosítások esetén)
Tovább olvasom
2024.11.26.
Online: A honlapon keresztül egyszerűen és gyorsan köthető biztosítás. Személyesen: Látogassunk el egy ügyfélszolgálati irodába, ahol szakértők segítenek a megfelelő biztosítás kiválasztásában. Hívjuk az ügyfélszolgálatot, és kérjünk ajánlatot. Forduljunk egy biztosítási ügynökhöz, aki személyre szabott tanácsadással segít.
Tovább olvasom
2024.11.26.
Az élet minden területére kiterjedő biztosítási megoldások. Stabil és megbízható társaság: A CIG Pannónia hosszú múltra tekint vissza, és stabil anyagi helyzettel rendelkezik. Segítőkész és elérhető ügyfélszolgálati csapat áll rendelkezésre. Kényelmesen intézhetjük ügyeinket online, akár otthonról is. Többféle fizetési módot kínálnak.
Tovább olvasom
2024.11.26.
A biztosítás felmondásának módja a szerződésben rögzített. Általában írásban kell jelezni a felmondási szándékot, és a felmondási időt is be kell tartani.
Tovább olvasom