2024.11.27.
A kárigény benyújtásához szükséges dokumentumok a kár eseményét részletező jegyzőkönyv, fényképek a kárról, esetleg orvosi vagy javítási költségek számlái. A pontos dokumentációs követelmények függhetnek a biztosítás típusától és a kár jellegétől, ezért mindig érdemes ellenőrizni a Groupama által megadott konkrét követelményeket.
Tovább olvasom
2024.11.27.
Ha a biztosítási díjat nem időben fizettük be, érdemes minél előbb kapcsolatba lépni a Groupama ügyfélszolgálatával. Az ügyfélszolgálat tájékoztatást ad a további teendőkről, és lehetőséget nyújt a díjfizetés pótlására, hogy elkerüljük a biztosítási fedezet megszűnését.
Tovább olvasom
2024.11.27.
Kárbejelentést a Groupama Biztosító online felületén keresztül is lehet tenni. Az online rendszerben részletes információkat kell megadni a káreseményről, és feltölteni a szükséges dokumentumokat. Alternatívaként telefonon vagy személyesen is bejelenthető a kár a biztosító ügyfélszolgálatán keresztül.
Tovább olvasom
2024.11.27.
A biztosítási szerződés állapotát az ügyfelek a Groupama online ügyfélportálján keresztül ellenőrizhetik. A portálon belépve hozzáférhetnek a szerződés részleteihez, megtekinthetik a díjfizetési állapotot, és frissíthetik személyes adataikat.
Tovább olvasom
2024.11.27.
A Groupama Biztosítónál biztosítást kötni online is lehet, a weboldalukon keresztül. Az ügyfelek böngészhetnek a különböző biztosítási termékek között, és online ajánlatot kérhetnek. Emellett személyesen is lehet biztosítást kötni a Groupama helyi irodáiban, ahol szakértők segítenek az igényeknek megfelelő biztosítás kiválasztásában.
Tovább olvasom