2024.11.28.
A K&H biztosító széles körű biztosítási megoldásokat kínál, amelyek a különböző igényeket szolgálják. Legfontosabb termékei között szerepel a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB), a casco biztosítás, a lakásbiztosítás, az utasbiztosítás és számos egyéb speciális biztosítás.
Tovább olvasom
2024.11.28.
Kár esetén a lehető leghamarabb, de legkésőbb az esemény bekövetkeztétől számított 5 munkanapon belül kell kárbejelentést tenni a biztosítónál. A kárbejelentést személyesen vagy online is megteheted.
Tovább olvasom
2024.11.28.
A casco biztosítás egy kiegészítő biztosítás, amely a saját gépjárművön bekövetkező károkat fedezi. A kártérítésre jogosult vagy, ha a biztosítási szerződésben foglalt feltételeknek megfelelően kár éri a gépjárművet. Ilyen esetek lehetnek például: Összeütközés: más járművel, állattal vagy tárggyal való ütközés Tűz: a gépjármű teljes vagy részleges kiégése Lopás: a gépjármű teljes eltulajdonítása Természeti katasztrófa: vihar, […]
Tovább olvasom
2024.11.28.
Hasonlóan az értékesítéshez, üzembentartó váltás esetén is töröltetni kell a meglévő biztosítást, és új szerződést kell kötni az új üzembentartó nevére. A biztosító a központi nyilvántartásból értesül az üzembentartó váltásról és általában automatikusan intézkedik. Fontos: Ha két héten belül nem kapsz értesítést a törlésről, akkor írásban jelezd a biztosítónál az üzembentartó váltást.
Tovább olvasom
2024.11.28.
Ha értékesítetted a gépjárművet, akkor a biztosítási szerződést töröltetned kell. A Gránit Biztosító a központi gépjármű-nyilvántartásból értesül az adás-vételről, és akár automatikusan is törli a szerződést.
Tovább olvasom
2024.11.28.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) minden olyan gépjárműre kötelező, amelyet közúton használnak. A biztosítás megkötése az üzembentartó kötelessége. Ez azt jelenti, hogy ha te vagy a jármű tulajdonosa vagy üzembentartója, akkor neked kell megkötnöd a biztosítást. A biztosítás megkötéséhez szükség lesz a jármű adataira (rendszám, típus, stb.) és a személyes adataidra. Ezt megteheted a Gránit Biztosító […]
Tovább olvasom
2024.11.27.
A kárigény benyújtásához szükséges dokumentumok a kár eseményét részletező jegyzőkönyv, fényképek a kárról, esetleg orvosi vagy javítási költségek számlái. A pontos dokumentációs követelmények függhetnek a biztosítás típusától és a kár jellegétől, ezért mindig érdemes ellenőrizni a Groupama által megadott konkrét követelményeket.
Tovább olvasom
2024.11.27.
Ha a biztosítási díjat nem időben fizettük be, érdemes minél előbb kapcsolatba lépni a Groupama ügyfélszolgálatával. Az ügyfélszolgálat tájékoztatást ad a további teendőkről, és lehetőséget nyújt a díjfizetés pótlására, hogy elkerüljük a biztosítási fedezet megszűnését.
Tovább olvasom
2024.11.27.
Kárbejelentést a Groupama Biztosító online felületén keresztül is lehet tenni. Az online rendszerben részletes információkat kell megadni a káreseményről, és feltölteni a szükséges dokumentumokat. Alternatívaként telefonon vagy személyesen is bejelenthető a kár a biztosító ügyfélszolgálatán keresztül.
Tovább olvasom
2024.11.27.
A biztosítási szerződés állapotát az ügyfelek a Groupama online ügyfélportálján keresztül ellenőrizhetik. A portálon belépve hozzáférhetnek a szerződés részleteihez, megtekinthetik a díjfizetési állapotot, és frissíthetik személyes adataikat.
Tovább olvasom